איפור בסגנון טבעי

איפור בסגנון טבעי
רוני דואני במראה קלאסי

יום שני, 19 בנובמבר 2012

להתאפר מתוך אהבה עצמית.

כמאפרת אופנה ומדיה ותיקה אני מוצאת את עצמי לא פעם חשה תסכול משיטת השיווק של חברות הקוסמטיקה והאיפור למיניהן.
לרוב הפרזנטוריות שחברות הקוסמטיקה בוחרות הן נשים יפיפיות.
דוגמניות הווה, דוגמניות עבר או לחילופין שחקניות הוליוודית דקות גיזרה וצחורות שיניים.
ומה בעצם קורה?
הנשים הנורמטיביות בעולם כולו חשות תסכול עצום ולא תמיד מודע כאשר הן קונות תכשירי איפור בהון עתק...מגיעות הביתה, מתאפרות על פי כל הכללים ובסופו של יום מוצאות עצמן משתקפות מן המראה...מעולם לא יהיה קשר בין גוליה רוברטס הנוצצת והזוהרת לבין אקדמאית מתבגרת, אמא לארבעה המתגוררת במושב בדרום.
אני מאמינה שהנקודה ברורה.
המסר שלי הוא לכן הנשים ולכל חברות הקוסמטיקה:
בכל אישה טמון יופי עצום!!!
כל אישה יכולה להראות טוב יותר יחסית לעצמה.
בואו נלמד להתאפר ולהציף את היהלום הפנימי שבתוכנו.
לא פעם כשאני מסיימת לאפר כלה או אמא של כלה אני שומעת את המשפט:
"לא ידעתי שאני יכולה להיות כולכך יפה".
משפט שמחמם את הלב לי כמאפרת וגם לי כאדם.
בדרך כלל המשפט הזה ילווה בטלפון שאקבל כעבור כמה ימים מהמתאפרת שלי שתרצה לבוא לשעור איפור או לחילופין תבקש את רשימת המוצרים בהם השתמשתי על מנת ללמוד להראות כך על בסיס יומי.
ומי מרוויח? כולם.
חברות הקוסמטיקה והאיפור קיבלו לקוחה שמחפשת להראות מצויין יחסית לעצמה והיא יודעת שהיא מסוגלת לכך כי ראתה במו עיניה שזה אפשרי!!!
הלקוחה למדה לאהוב את איך שהיא נראית ומבינה שגם מבלי להראות כמו כוכבת הוליוודית היא יכולה לקצור מחמאות לרוב.
הסביבה הקרובה של אותה אישה מרוויחה אדם מאושר יותר, שמקבל את עצמו באהבה.
אשה אשר יודעת שאת היופי עליה לחפש בתוכה וכשתמצא יהיה יותר מקום לאהבה עצמית , לקבלה עצמית ומשם למימוש עצמי.
אני קוראת לכל חברות האיפור והקוסמטיקה להשתמש בנשים אמיתיות להדגמות והדרכות איפור ואני בטוחה שהקף המכירות יגדל וגם אחוז הנשים החיות עם עצמן בשלום יגדל.
מי מצטרף אלי?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קוראים

דפים