איפור בסגנון טבעי

איפור בסגנון טבעי
רוני דואני במראה קלאסי

יום רביעי, 8 באפריל 2015

טיול נשים אורבני לניו יורק-מסע בין נשיות,טיפוח,אומנות,עיצוב ותרבות.

שנים ארוכות התגוררתי בניו יורק. הקריירה שלי כמאפרת אופנה הובילה אותי אל העיר הנפלאה והתוססת הזאת עד שהפכה לי לבית. הכרתי כל פינה וכל קרן רחוב. ימים שלמים הייתי משוטטת ברחובותיה וגומעת בשקיקה את הניחוחות שלה. במקביל הייתי מיוצגת על ידי ארבע סוכניות אופנה מובילות ועבודות האיפור והשיער שלי התפרסמו במגזינים מובילים. אופנה וסטיילינג היו עולמי מזה שנים. בתום שמונה שנים תוססות בדגש קריירה, ברגשות מעורבים חזרתי לארץ על מנת לממש את הצורך שלי במשפחה וילדים ואכן בתום עשור כשאני מצויידת בבעל תומך ושני ילדים מקסימים ולפני הוצאתו לאור של ספר הדרכת איפור באנגלית אני בוחרת לחזור לניו יורק והפעם אחרת. בניתי יחד עם חברת רואים עולם קונספט של טיול נשים אורבני לניו יורק שבו נחווה את העיר בדגש גדול על נשיות,טיפוח והעצמה נשית. "מצאי את היהלום בתוכך" היא תפיסת עולמי שפיתחתי בשנים האחרונות שבאמצעותה אני מנחה ומרצה בפני קהלים שונים של נשים כיצד למצוא את היהלום הטמון בכל אחת מאיתנו ולזהות את הקשר בין טיפוח להצלחה בחיים. זוהי נקודת המוצא שלי ועבורי זהו לא רק מסע נשי לניו יורק אלא גם מסע עוצמתי אל מינוף העוצמה הנשית שטמונה בכל אחת מאיתנו. מזמינה אתכן לקחת פסק זמן בן שבוע ולצאת בקבוצה נשית לניו יורק. ומה בתוכנית? נטוס בטיסת לילה לניו יורק ונשתכן במלון מרכזי בלב העיר. נטעם ממנה בכל הערוצים: אומנות ועיצוב: נבקר במוזיאון האופנה המרתק של ניו יורק הנמצא בצ'לסי המשופעת בגלריות ובוטיקים ועד בתי קפה ומסעדות מגוונות וטרנדיות. נקדיש בוקר למוזיאון לאומנות מודרנית MOMA ונתמקד בדמותה של האישה באומנות המודרנית. נבקר בגלריות רבות הפזורות בעיר . נבקר במוזיאון הבועט לעיצוב ונצפה בתערוכות המובילות בו. נבקר בחנויות ייחודיות המתמחות בעיצוב הבית בסגנונות שונים ובהשפעת תרבויות שונות. טיפוח,איפור ואופנה: נחווה שלוש סדנאות ייחודיות. סדנת איפור -בהנחייתי שתלמד אותנו יסודות איתנים לשימוש באיפור בהתאמה אישית בטכניקות קלות למימוש. סדנת סטייליג- בהנחייתי שתנחה את המשתתפות בבחירת מלתחה בהתאמה אישית,הכרות עם תאוריית התאמת צבעים,זיהוי פרטי לבוש בסיסיים בכל מלתחה וכמובן דגש על אבזור וסטיילינג. כמו כן נלמד לערוך קנייה חכמה וחסכונית עם שמירה על הדגשת חוזקות ומראה ייחודי. סדנת עיצוב וטיפוח שיער-נבקר במספרה טרנדית של מעצב איטלקי בינלאומי ונחווה סדנת שיער על השילוב של חומרי שיער לעיצוב קל ומרשים. בעקבות הסדנאות נצא לחוויית שופינג מבוקר בחניות ובתי כולבו שונים בעיר עם דגש על רכישה חכמה ושפוייה בהתאמה אישית. נלמד להוציא פחות ולקבל יותר. תרבות ופנאי-נטעם טעימה מהמגוון התרבותי הרחב של העיר החל ממחזות זמר,המשך במועדוני ג'ז וכלה במופעי מחול ותנועה. קולינריה- את הסעודות שלנו נחווה דרך הקשת הרחבה של התרבויות הרבות המשולבות העיר. נאכל במסעדה סינית בלב הרובע הסיני,נטעם את טעמי המטבח האיטלקי ברובע האיטלקי ועד לניחוחות הודיים,תאילנדיים ,יפנים ושלל טעמי עולם. בו זמנית נתוודע למעדניות המשובחות של העיר ומסעדות ייחודיות. כמובן נשוטט בעיר המופלאה ונטעם אותה על איזוריה השונים. מסע שכזה מתאים למי שביקרה בעבר בעיר ולמי שלא. את הטיול נסיים בצעידה על גשר ברוקלין אל עבר הצד השני וכמובן שלא נפסח על פסל החרות והתייחדות עם אסון התאומים. בתום שבוע של חוויות וקניות בעיר הנפלאה נחזור לארץ מצויידות בכוחות מחודשים ומחוברות ליהלום שבתוכינו. מי מצטרפת? אשמח שתיצרו עימי קשר. veredgrenadir@gmail.com הקבוצה הבאה תצא ביוני 2015

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קוראים

דפים